Thursday, January 26, 2012

The 4th day of CNY

Holiday comes and ends fast, it's already the 4th day of CNY and I believe many people have started working already.

So how was your CNY?

-I was able to meet up with my friends and had a good time catching up with each other. (Will blog about it soon)
-Ate and drink a lot too haha.
-And because of that I was kinda tired these few days, plus weather is freakingly hot too!!
-Hubby and I went for a very last minute shopping on CNY eve and he got me a new camera woohoo~


The new Nikon 1. We too bought another pancake lens and an external flash. Ain't my new toy handsome? ^^


-Met up with relatives too and many commented that I don't look like 6 months preggie cause my baby bump is still quite 'small'. But my face did 'changed' and I did put on some weight.

-Baby moves and kicks more frequently now! Will go for my 5th check-up tomorrow and I can't wait to see my baby boy again! ;)


I know it's boring to start work this early but hey, Friday is here and that means weekend is approaching too! So, smile and cheer up! ^-*

23 comments:

  1. Wow! welcome to Nikon family. I like your new camera. Buying an external flash would be a good idea.

    ReplyDelete
  2. hahahaha, im still holidaying till 'chor kau' only hoi kung..

    btw, ur new toy really really hou leng zai..keke

    ReplyDelete
  3. wow, what a happening CNY you have!! some more got yourself that handsome new toy huh?? can post more photos here already.. :)

    ReplyDelete
  4. With your new "toy", then u can take more photos & prettier ones la :)

    Nope nope i dun start work yet today - 2molo to be exact

    Lastly, wishing u the best of health & everything continue going well with your "baby carrier" period ^_^

    ReplyDelete
  5. Ya, ya, snap more photos with your new "family member" to share it here :D

    ReplyDelete
  6. White camera!! sooo coool!!

    Baby is getting more active now :D

    Enjoy your coming weekend Hayley!

    ReplyDelete
  7. Hey, I am here (sorry) this late to wish you Happy New Year

    ReplyDelete
  8. Really nice white colour camera!

    ReplyDelete
  9. Mmm... love the white camera. I am sucker for everything white, the only regret is I couldn't wait then thus getting my GF2 in black :'(

    ReplyDelete
  10. wow~ u really bought the Nikon 1...
    good! take more photo for the coming baby... hehe

    ReplyDelete
  11. wah white color summore, later the camera dusty . . . for me I will be annoyed hehe :P wonder how about u!

    anyways maybe ur baby boy is a thin guy in the future hahaha, coz u say that ur tummy looks small in 5-6month mah :X must be glad about it :P

    ReplyDelete
  12. Happy CNY to you again! Huatt Dai Chooi wei! :D

    ReplyDelete
  13. Nice camera Hayley. Now you can take more photos with it.

    ReplyDelete
  14. Kewl white camera .. now the trend is WHITE .. white car, white iphone ..
    Happy CNY

    ReplyDelete
  15. WOW..what a great present from your hubby!

    ReplyDelete
  16. Thank you everyone!

    I'm loving my new white toy too ^^

    Hope you're still enjoying CNY!

    ReplyDelete
  17. Nice new toy, and it's white.. just like mine hehe :) It sure looks very handsome... enjoy playing with it!

    ReplyDelete
  18. wow nice V1! :) congrats. i'd keep myself updated with your blog to see if this camera is really good!

    ReplyDelete
  19. Wah new toys for you, bak sweet sweet wor. The white look very nice but for me I'm surely easily dirty my camera kekeke.

    ReplyDelete
  20. Vicky, haha, bak sweet sweet ya? :P

    ReplyDelete
  21. wow..cool camera!I'm using nikon too ;-)

    ReplyDelete

Share your thoughts! (But strictly no advertisements please)