Skip to main content

Hungry eaters at Jogoya

Friends and I had the chance to feast at Jogoya Japanese Buffet last weekend. This is my second time there, the first time was years ago while I was studying at UM. Obviously, there's more varieties now! ;)

Took quite alot of pictures but I will just share a few here.....








I We ate alot of New Zealand and Haagen Dazs ice cream, haha





Sushis are my favourite too!






Glutton us....





We left the restaurant with our tummies FULLY loaded. To help digest, we shopped a while around Sg Wang Plaza before hitting the highway.... (Starhill is absolutely not a shopping place for me =_=)

Malls are filled with Xmas decor already!



Us at Starhill Gallery. Saw even nicer Xmas decor at the entrance of Pavilion but the crowd that night actually scared us away, LOL



Despite the price and the bloated tummy, I actually dont mind for another round of Jogoya ^^

Comments

  1. Wow! Lots of food. I miss Japanese buffet like this.

    ReplyDelete
  2. Starhill is for rich tai-tais, hehehe... I think I went there once only.

    I think I would go for branded ice cream at Jogoya, too :p

    ReplyDelete
  3. The ice creams are to die for..hehe. Gwen and I love Japanese food but not the Daddy.

    Most of the time I go Sg Wang plaza or Lot 10 (Isetan) if I'm around that area.

    ReplyDelete
  4. I have been there once! Oh, how i wish I can go again.. the food are so abundant there... worth going actually.. why IPOH doesnt have this kind of yummylicious buffet??? :)

    ReplyDelete
  5. hehehe, i was right!! you really went to Jogoya.. i was there couple of months back too, so full that i cannot afford to eat buffet anymore, haha~~

    ReplyDelete
  6. Yan, I also miss it already~

    Yvonne, yep, only for fu tai and fu lou.. haha.

    Mummy Gwen, well, I go Sg Wang most of the times..

    Claire, thinking at the bright side, Ipoh has much varieties than Taiping!

    SK, yep, bingo! LOL.

    ReplyDelete
  7. Jogoya has been popular for quite some time already but I've never tried it before. Feel that my eating stamina has dropped haha... feel rugi to pay so much yet can only eat a little :p

    ReplyDelete
  8. so many yummy foods lo. Especially...Haagen Daz!!!my favourite leh~~ Hope I could be there one day...

    ReplyDelete
  9. ha ha ha, extra energy to shop longer.....lol!

    ReplyDelete
  10. Oh yes I find Jagoya is better compared to Tenji. Keke everytime I will wallap few scoops of Haagen Daz, money worth mah, kan.... ;)

    ReplyDelete
  11. ChloeRuoyi, oh then not worth for small eater like you.. hehehe :P

    Evelyn, yea plan for it one day..

    Pete, true...

    Vickylow, never try Tenji before so cant really compare..

    ReplyDelete
  12. yep Jogoya is fames for their haagen daz ice cream! hehe.. tenji oso. these two are neck to neck lah. stiff competition..

    ReplyDelete
  13. I went there once, long time ago. I actually like Jap food and their concept is nice too.

    But recently I am avoiding buffets cos I tend to overeat if I am at buffets :P

    ReplyDelete
  14. miss jap food. love the desserts.so many choices..yummy

    ReplyDelete
  15. Yummylicious - spoilt for choices!!

    Ok engage "first gear" now for christmas mood :)

    ReplyDelete
  16. Merryn, haha guess it's normal, business...

    YT, haha, eat first and exercise later ;)

    Angeline, Barbara, truly yummy but not all are my favourite though..

    Robinson, haha, first gear ya? :)

    ReplyDelete
  17. Yeah yeah yeah! I also don't mind another round of Jogoya! In fact looking at your blog makes me wanna go now!!!

    ReplyDelete
  18. Shirlexia, haha you're quite near wert! :P

    ReplyDelete

Post a Comment

Share your thoughts! (But strictly no advertisements please)

Popular posts from this blog

满点肌

Just a short post before the weekend arrives! =)

I've been drinking this collage drink for about a week already.....

It's from this brand, 满点肌, a product from Japan

10 bottles for the price of RM145

According to the SA, this collagen drinks will make your skin flawless after consuming for a period of time. And now after a week of consuming it, I did not see any significant improvement on my face. But one thing I realise is that my nose has become smoother and less blakcheads! Not sure is it the results of this drinks, but to me it's still a good news! =)


Anyway, my main purpose wasn't to buy this collagen drinks at first, I was looking for the eye mask actually, after reading the positive comments from Female magazine. 6 eye mask for the price of RM 155


The SA told me if I buy their collagen drinks, I'd entitled a 40% discount for the eye mask (yea, business tactics) So that's why I ended up buying the collagen drinks (which I never had before, cause I was worried…

Can't think of a title now...

Hi world! It's been a while! Hope you are doing fine! ;)
Life is busy as usual, and extremely tired lately due to the crazy weather and sick bugs came visited me :( 
Got to sleep soon, just wanna come in here to make my blog a bit alive, haha!
Take care and have a nice week ahead!

2D1N Hatyai trip

I have been to Hatyai many times and I am not bored of it yet, haha!! xD
It's one of my favorite place to go, I mean considering the fact that I can't really travel oversea at the moment (no money and no time).
But traveling to Hatyai is still consider 'oversea' la right? 😆 It's just that we go there by car instead of plane.... Just 2 hours plus to reach kastam, almost like from Taiping to KL.

We had a short getaway to Hatyai last month, it was 2 days after the Songkran festival. We tagged Aden and Toby along so hubby suggested to avoid that festival.

Journey was smooth from Taiping all the way to the kastam, just the queue at the kastam was a bit tiring. We managed to check in early, lucky!

We stayed at Grand Pink hotel, I simply love this hotel because the room is big and clean! Staff service is nice too! Highly recommended, heard it's been refurnished lately. It's located next to Lee Garden Plaza so it's easy to find!
I also love the spacious bathro…