Skip to main content

Christmas without hubby :(

Christmas this year wasn't of anything special. Hubby is working so it was quite a lonely christmas for me :(

Anyway, as usual, I prepared some small Christmas gifts for a few friends...



Inside were Tango chocolates

In return, I got these back ;) It wasn't really a gift exchange session, just.. coincident ;)






I joined a few friends for lunch on this hot afternoon....



Just snapped some of the food photos... Service sucks that day!! Only one gal was doing the ordering, drinks and serving... No more next time! And by the way, we went to Sentosa Villa

Here's my blogger friend Evelyn and her hubby and cute son, Ethan


Nickson and family



The babies that day. Yep, all boys! ^^


3 super dads, LOL



And the ladies... Here, 2 more babies on the way next year :D



Just can't get enough of Ethan, he is super chubby and cute!!


Comments

  1. merry Christmas and happy new year!

    When you will get a baby ? :)

    ReplyDelete
  2. At least on Christmas eve ur hubby accompany you and family for dinner. What you think about the porridge there? good?

    Hayley, u still looking great during ur pregnancy.

    ReplyDelete
  3. Merry X'mas and a Prosperous New Year for you and your family.

    ReplyDelete
  4. Baby contest going on? haha. Feliz Navidad.

    ReplyDelete
  5. There's a saying :"distance makes the heart grow fonder"...

    Afterall, the hubby is bread winner & much heavy duty responsibility..

    May the reunion bring greater & stronger bond btw both of u - Cheers!!

    ReplyDelete
  6. 你好,我最好的祝愿这些日期的表示
    并到达您的愿望得到满足为新的一年
    2012年新年快乐!
    一个拥抱。

    ReplyDelete
  7. This year i didnt wrap any presents to anyone.. even to my kids.. we went shopping together and they chose what they like to have.. me too!!

    ReplyDelete
  8. Hello my best wishes for these dates as indicated
    and for the new year arrives that your wishes are met
    Happy New Year 2012!.
    A hug.

    ReplyDelete
  9. haha, you gave chocolates and get back chocolates also?? hey, the M&M in the middle looks cute leh~~

    ReplyDelete
  10. so happy can catch you this round~Indeed, u still look great during ur pregnancy! See you again on cny.. ;)

    ReplyDelete
  11. Hi Hayley,
    at least you got your self occupied and chilled out with friends. Lots of babies.Very soon you will have yours .
    Even if hubby is at work you will be kept busy. Baby need lots of attention.

    ReplyDelete
  12. You gonna be next with your own bundle of joy! Can't wait :D

    ReplyDelete
  13. I see babies everywhere!

    Merry Christmas to you too!

    ReplyDelete
  14. Babies overloaded~

    Even since M:I action thriller is made popular by Tom Cruise in 1996, the name Ethan is in the top of list of baby names. Almost 50% of my friends name their sons with Ethan, guess must be huge fans of M:I, kekeke.....

    ReplyDelete
  15. Merry belated Xmas and a Happy New Year :D

    ReplyDelete
  16. Yvon, thanks! Hmm, EDD is in May 2012 ^^

    Angeline, haha perhaps still early pregnancy? Thanks anyway.. Porridge there was good~

    Shenny's mommy, Robinson, Ricardo, Evelyn, Johnnie, Merryn, Daniel, YT, thanks!

    Claire, great to hear that!

    SK, yep, that was cute!

    Yvonne, yea Ethan sounds good~ Hehe..

    ReplyDelete
  17. Ethan is so cute. lol on Yvonne's comment.

    ReplyDelete
  18. The boy look so chubby and cute. Next year gathering you will joining the gang for your motherhood.

    ReplyDelete
  19. Barb, haha yes :P

    Vicky, yep I can foresee that!

    ReplyDelete
  20. 还是精彩呀,又朋友陪伴的圣诞夜不错^^ 我也是呀。
    Yea,好期待,明年就多了你的宝宝乐,嘻嘻。

    ReplyDelete
  21. 珊姑娘, 哈哈,你也是哦! ^^

    ReplyDelete
  22. so nice of u to prepare little gifts for your friends.

    ReplyDelete

Post a Comment

Share your thoughts! (But strictly no advertisements please)

Popular posts from this blog

近期所用的美容产品分享篇

*还没参加抽奖游戏的朋友们,快快按这里吧~ 到今晚10点罢了哦!* (For those who have not participate in the Bangkok giveaway, click HERE before 10pm today!* *帮我的家换了形象,还好吧?^^ *
好久好久没来篇像样的华语post咯! 今天就算牺牲美容觉也得呕出一篇来回馈我亲爱的读者朋友们,我知道有时看太多鸡肠对眼睛不好 xDD 怎样,我抵錫吗?:p
Hmm 近期有用了些我觉得很不错的美容产品想和大家分享分享。
1. Tosowoong pore brush 这是我美容师介绍的,来自韩国的电动洗脸仪。据说是韩国最好卖的电动洗脸仪。用的是0.045mm的nano钎维细毛,最大功能就是能彻底的深入毛孔而清洁毛孔里的污垢,同时也不会令毛孔粗大,效果比平时我们用手洗来的更干净。因为用的是很软的细毛所以可以每天使用,也不会造成什么皮肤敏感等问题。 基本上它的操作方法就好像电动牙刷一样,先将细毛弄湿然后挤上洗面乳,on一on,就可以轻轻的往脸上洗。
上回从曼谷回来脸上突然起了好多粉刺油粒,而且还是会痒的那种,应该是那边的水和空气肮脏,加上喝不够水,又不够睡,搞到毛孔诸塞阿!刚好美容师介绍了这个 pore brush,用了几天后,真的有觉得皮肤比较干净亮丽!不过我并没有每天用啦!有时赶时间的时候,用手洗会比较快 xD 想要更了解Tosowoong pore brush的朋友,可以按这里
满意度:8/10
每次用完后把细毛稍微清洗,然后放在附送的stand上,自然风干就可以了
电动棒也可以’振出’很多泡沫~
这些细毛也不会集水,所以很快就会吹干了
里面用的是一个AAA电池。基本上只要把盖锁紧,整个洗脸棒浸在水里也没问题。 售卖价格:RM 170

2。那天去索取了一包7天装的 Clarins double serum sample,用了一次后立刻爱上它了!!我一直以来对Clarins的产品都有好评。这个也不例外! 它是以油和水所制成的,里面共有20种植物精华,主要功能是抗老,减少皱纹,缩小毛孔,紧实肌肤,让肌肤有弹性。 我一直相信抗老必须从早做起所以在还未迈入‘3张’就必须打好基础,呵呵~

包装里有两种精华分别是水性的和油性的。把两种精华混合在一起,轻轻往脸上压和拍打就可以了,不需要刻意…

BFF trip to Bangkok 2013: The food post

Bangkok is not only a heaven for the men shopping but also food! I've actually Google and blog hopping beforehand to see what's worth to eat at Bangkok, can only chose the most popular ones as we were there for only 4 days 3 nights, a very rush trip.
I've filtered out those food we ate during the trip which I think worth mentioning.
@ Food court, Platinum Mall Green curry chicken rice
Beef noodles
Fruit crepe
The food court is so big here in Platinum Mall, hundreds of tables are provided but almost all are occupied.

Dessert @ Swensen, Platinum Mall

(pale looking face, first day after touching down) Swensen is not in my itinerary, we decided to go here instead of Mr Jones Orphanage at Siam Center cause of the location. Siam Center is further away from where we stay, but Platinum Mall is just about 10 minutes walk from the hotel. End up, no regrets! Much cheaper and yummier compared to Malaysia.

T&K seafood, Chinatown  (It's easier to get here by metered cab)





By far…

2D1N Hatyai trip

I have been to Hatyai many times and I am not bored of it yet, haha!! xD
It's one of my favorite place to go, I mean considering the fact that I can't really travel oversea at the moment (no money and no time).
But traveling to Hatyai is still consider 'oversea' la right? 😆 It's just that we go there by car instead of plane.... Just 2 hours plus to reach kastam, almost like from Taiping to KL.

We had a short getaway to Hatyai last month, it was 2 days after the Songkran festival. We tagged Aden and Toby along so hubby suggested to avoid that festival.

Journey was smooth from Taiping all the way to the kastam, just the queue at the kastam was a bit tiring. We managed to check in early, lucky!

We stayed at Grand Pink hotel, I simply love this hotel because the room is big and clean! Staff service is nice too! Highly recommended, heard it's been refurnished lately. It's located next to Lee Garden Plaza so it's easy to find!
I also love the spacious bathro…